Комунальний кабінет абонента для Android

Зручніше користуватись додатком? Встановіть додаток для Android з Google Play  "Комунальний кабінет абонента"

Поширенні питання (FAQ)

типові запитання користувачів особистого кабінету споживача комунальних послуг

  • question_answer Для чого призначенний сайт "Комунальний кабінет абонента"?
    "Комунальний кабінет абонента" (https://www.abon.com.ua) - це сайт що являє собою частину системи програмного комплексу "Logic Land Абонентська служба" та призначений для взаємодії з абонентами комунальних підприємств. Програма Logic Land Абонентська служба автоматизує діяльність абонентського відділу житлово-комунальної організації. Користувачами системи є водоканали, УК, теплоцентралі, комунгоспи, ОСББ та інші комунальні підприємства, що надають послуги населенню. Сайт призначений для обслуговування абонентів цих підприємств. На ньому можна перевірити стан рахунків, подати покази, оплатити послуги, ознайомитись з інформацією підприємств т.і.
  • question_answer Як зареєструватись?
    1. У правому верхньому куті сайту натисніть "Реєстрація" або На мобільному пристрої натисніть іконку меню
      (
      menu
      ) та виберіть "Реєстрація".
    2. Введіть вашу адресу електронної пошти (Зверніть увагу! Поштові адреси у російських доменах, наприклад закінчуються на ".ru", не обслуговуються) та натисніть далі. Також можна скористатись швидким входом через Google або Facebook натиснувши відповідну кнопку "Увійти через Google" або "Увійти через Facebook".
    3. Введіть перевірочний код, що надійде на вашу адресу електронну пошти (Якщо лист не надходить то переконайтесь, що він не попав у спам):
      Як зареєструватись.
    4. Оберіть область в якій знаходиться підприємство, що надає вам послуги.
    5. Оберіть місто в якому знаходиться ваше підприємство.
    6. Оберіть підприємство.
    7. Введіть код (номер) вашого особового рахунку та суму останнього платежу і натисніть кнопку "Додати рахунок":
      Як зареєструватись.

    Якщо при додаванні особового рахунку виникли проблеми, то система повідомить причину. Як правило це помилки при вводі даних.

    Якщо ви не знаєте свого коду особового рахунку чи суму останього платежу, то потрібно звернутись в абонентську службу вашого підприємства для уточнення даних.

  • question_answer Забув пароль? Як змінити пароль?
    1. При вході на сайт (пункт меню “Вхід”) є посилання "Забули пароль?".
    2. Звернувшись за посиланням ви отримаєте можливість відновити пароль: введіть адресу вашої електронної пошти та натисніть кнопку "Далі".
    3. Введіть перевірочний код, що надійде на вашу електронну пошту:
      Вказати перевіроний код.
    4. Введіть двіччі новий пароль та натисніть кнопку "Увійти"
     

    Якщо ви не бачите листа у вашій скринці для електронної пошти, то перевірте папку спам. Можливо лист потрапив туди. Також зверніть увагу, що адреси електронної пошти з російськими доменами не обслуговуються.

  • question_answer Обліковий запис на сайті заблоковано. Що робити?

    Ваш обліковий запис може бути заблокований через надмірну кількість помилок при спробі увійти на сайт. Також, обліковий запис блокується при неможливості доставляти пошту на вашу адресу електронної пошти, наприклад для адреса електронної пошти з російськими доменами.

    Для розблокування облікового запису (якщо це можливо) потрібно звернутись до техпідтримки сайту за посиланням "Зворотний зв’язок" у нижній частині сайту. Опишіть проблему та натисніть "Надіслати повідомлення". Приділіть особливу увагу вашій адресі електронної пошти, що б ми змогли дати вам відповідь.

    Розташування кнопки "Зворотний зв'язок".

    Зверніть увагу! Адреси електронної пошти у російський доменах не обслуговуються.

  • question_answer Як оплатити онлайн?
    Якщо у вашого підприємства укладений договір з банком, тоді в вашому “Комунальному кабінеті” відображається кнопка “Оплатити онлайн”, натиснувши на яку ви зможете здійснити оплату за своїми реквізитами на адресу підприємства.
    Розташування кнопки "Оплатити онлайн".
  • question_answer Як додати інший особовий рахунок?
    1. Оберіть підприємство.
    2. Натисніть кнопку "Додати рахунок":
      Розташування кнопки "Додати рахунок".
    3. Введіть код особового рахунку та суму останнього платежу. Натисніть "Додати рахунок".
  • question_answer Як подати показники?
    1. В вашому “Комунальному кабінеті” пройдіть за посиланням "Подати покази":
      Розташування посилання "Подати покази".
    2. Якщо у вас декілька лічильників, то клікніть на назві потрібного лічильника.
    3. У полі "Новий показ" введіть показ лічильника, який хочете подати (ціле число більше від попереднього показу лічильника):
      Як подати покази лічильника.
    4. Перейдіть на вкладку "Фото лічильника".
    5. Завантажте фотографію лічильника з поточними показами. На фото повинно бути чітке зображення показів:
      Як завантажити зображення лічильника.
    6. Натисніть кнопку "Надіслати".
    7. Так виглядатиме успішне відсилання зображення лічильника:
      Успішне відсилання зображення лічильника.
    8. Покази з фото будуть враховані після обробки фотографії абонентською службою вашого підприємства.
    9. Якщо у вас декілька лічильників, то перейдіть на наступний та повторіть процедуру.
     

    Якщо підприємство не приймає покази то необхідно звернутись в абонентську службу підприємства для вияснення ситуації.

    Подібні ситуації можуть виникати у зв'язку з внутрішніми процесами на підприємстві, як правило це триває не довго і за деякий час (можливо декілька днів) прийом показів відновиться.

  • question_answer Як написати звернення до мого підприємства?

    Кнопка звернення може бути схована в шапці, клікнійть по назві підприємство і шапка розкриється.

    1. В верхній частині сторінки підприємства натисніть кнопку "Звернення":
      Розташування кнопки 'Зворотний зв'язок
    2. Заповніть полe "Прізвище та ім'я", щоб в підприємстві могли зрозуміти хто саме до них звертається.
    3. Заповніть полe "Контактний телефон", щоб в підприємстві могли з вами зв'язатись.
    4. Заповніть полe "Тема", з коротким описом звернення.
    5. В полі "Повідомлення" викладіть подробиці проблеми:
      Розташування кнопки 'Зворотний зв'язок
    6. Натисніть "Надіслати звернення". Ваше звернення одразу буде відправлено до абонентської служби підприємства.

    Tерміни розгляду звернень залежать від підприємства.

  • question_answer Чому нема мого міста чи підприємства?
    На сайті розміщено підприємства, які використовують "Logic Land Абонентська служба" у своїй діяльності. Зверніться до керівництва вашого комунального підприємства та повідомте про ваше бажання контролювати свої розрахунки на сайті "Комунальний кабінет абонета". Ми обов'язково допоможемо їм приєднатись та почати надавати онлайн доступ абонентам.
  • question_answer Чому не співпадають показники чи оплата?
    На сайті вам доступна тільки та інформація, яку надає ваше підприємство. З будь-якими запитаннями щодо розбіжностей необхідно звернутись до вашого підприємства.