Комунальний кабінет абонента для Android

Зручніше користуватись додатком? Встановіть додаток для Android з Google Play  "Комунальний кабінет абонента"

Важлива інформація

Інформуємо про зміну тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення та введення плати за абонентське обслуговування

Відповідно до рішення виконавчого комітету Заставнівської міської ради Чернівецької області від 06.09.2024 №162 з 01.09.2024 встановлено тарифи:

  • централізоване водопостачання - 52,50 гривень за 1 м3 з ПДВ;
  • централізоване водовідведення - 42,00 гривень за 1 м3 з ПДВ.

 

Відповідно до наказу підприємства від 26.07.2024 №5, з 01.10.2024 встановлено плату за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента у наступному розмірі (гривень на місяць):

  • з централізованого водопостачання (що не враховує витрати на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води) - 25,20 гривень з ПДВ;
  • з централізованого водовідведення - 25,20 гривень з ПДВ.

Разом (централізоване водопостачання та централізоване водовідведення) - 50,40 гривень з ПДВ.

file_downloadПовний текст документів(pdf)

 

Публічні договoри (01.09.24)

file_downloadЗавантажити публічні догови(pdf)

Інформація щодо обов’язковості нарахування плати за абонентське обслуговування

18.07.2024

Інформуємо щодо обов’язковості нарахування плати за абонентське обслуговування

З 01.01.2022 до ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та «Про житлово-комунальні послуги», внесені зміни відповідно до яких з тарифу на комунальні послуги вилучені і виділені в окрему плату витрати виконавця на абонентське обслуговування. До цього часу витрати абонентської плати входили до складу чинного тарифу на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Відповідно до ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», плата за абонентське обслуговування – платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг (далі – індивідуальний договір), що включає витрати виконавця, пов’язані з укладенням договору про надання комунальної послуги, здійсненням розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті комунальні послуги, обслуговуванням та заміною вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача).

Отже, плата за абонентське обслуговування – це складова частина загальної вартості послуги, що має відшкодовувати підприємству витрати, пов’язані з розподілом послуги споживачам за індивідуальними договорами про надання послуг: абонентський супровід (здійснення обліку обсягу спожитих послуг, нарахування плати за спожиті послуги, переоформлення особових рахунків, реєстрація приладів обліку у споживачів, зняття показників, обробка отриманої інформації про показники лічильників, програмне забезпечення абонентського відділу підприємства, особистих електронних кабінетів споживачів); друк договорів, квитанцій; звірку даних, виготовлення довідок різних видів; банківські послуги; виконання інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням виконавцем абонентів за індивідуальними договорами.

Граничний розмір абонентської плати встановлює Кабінет Міністрів України, а саме Постанова КМУ від 21.08.2019 р. №808. Сума може змінюватись в залежності від затвердженого мінімального прожиткового мінімуму в Україні.

Плата за абонентське обслуговування споживачів застосовується окремо до кожної з послуг, що споживається абонентом (централізоване водопостачання; централізоване водовідведення).

Абонентська плата застосовується обов’язково, якщо Споживач приєднаний до мереж централізованого водопостачання та водовідведення і знаходиться із Водоканалом у прямих взаємовідносинах, що відповідає індивідуальній моделі договірних відносин.

Отже, якщо абонент місяць не користувався водою та водовідведенням, то рахунок за ці послуги прийде з нульовими показниками, а абонплату потрібно сплатити.

Крім того, Споживач має право розірвати договір про надання комунальної послуги, попередивши про це Виконавця відповідної комунальної послуги не менш як за два місяці до дати розірвання договору, за умови допуску Виконавця для здійснення технічного припинення надання відповідної послуги. Після припинення надання відповідної послуги абонентська плата на неї не нараховується.

Повторне приєднання до систем централізованого водопостачання та централізованого водовідведення здійснюється відповідно до технічних умов, виданих Виконавцем послуги з централізованого водопостачання / централізованого водовідведення, та розробленого і затвердженого в установленому порядку проєкту на приєднання.

На основі викладеного підприємство ІНФОРМУЄ щодо нарахування плати за абонентське обслуговування з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення з 01.09.2024.